چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 26 آبان 1400/ شماره 403
89 درصد عرضه های هفته پایانی آبان معامله شد،صعود نیما به 23 هزار و 300 تومان،تداوم اُفت دلار صرافی،قیمت های بازار همچنان ریزشی،کشف و پلمپ ۳ کارخانه متخلف در احمد آباد شورآباد،عقب نشینی برنت به 81 دلار،بورس تهران هفته را مثبت به پایان برد،

 89 درصد عرضه های هفته پایانی آبان معامله شد
کارنامه معاملات محصولات پلیمری در هفته پایانی آبان ماه در حالی بسته شد که علی رغم کاهش هزار و 94 تن عرضه ها، معاملات 768 تن بیشتر از هفته قبل شد. جمع معاملات این هفته به 75 هزار و 418 تن رسید. معاملاتِ این هفته، 1 درصد بیشتر از هفته‌ی سوم آبان ماه بود و 88.8 درصد عرضه های این هفته معامله شد. تحلیل بازار این هفته محصولات پلیمری را در پست تحلیلی فردا، پنج‌شنبه 27 آبان ‌ماه در ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

صعود نیما به 23 هزار و 300 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، این هفته روند افزایشی داشت و امروز هم میانگین هفتگی با کمی افزایش به 23 هزار و 318 تومان رسید. میانگین هفتگی امروز، نسبت به دلار قیمت های پایه یکشنبه 23 آبان، 106 تومان افزایش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز صعود میانگین روزانه از 23 هزار 300 تومان به 23 هزار و 400 تومان است.

تداوم اُفت دلار صرافی
دلار صرافی ملی که دیروز با 80 تومان کاهش، 26 هزار و 900 تومان قیمتگذاری شد امروز نیز روندی کاهشی داشت و با 31 تومان اُفت، تا ساعت 15.00، 26 هزار و 869 تومان قیمتگذاری شد. در مقابل دلار آزاد امروز با کمی افزایش به 28 هزار و 350 تومان رسید تا اختلاف دلار آزاد و دلار صرافی به 1,481 تومان برسد.

قیمت های بازار همچنان ریزشی
قیمت های بازار، امروز عمدتا روندی کاهشی داشتند. در کالاهای پرمصرف نایلون و نایلکس گروه سبک خطی و سنگین فیلم  بیشترین کاهش را داشتند و 200 تا 300 تومان اُفت را ثبت کردند. در گروه پ پ نساجی نیز قیمت ها 100 تا 600 تومان کاهش داشتند. پ پ های شیمیایی در بعضی کالاها بدون تغییر و در بعضی کالاها قیمت ها تا 1100 تومان ریزش داشتند. در قیمت های گروه پی وی سی و پلی استایرن ها اندکی افزایشی دیده می‌شود.

کشف و پلمپ ۳ کارخانه متخلف در احمد آباد شورآباد
قاضی حسن بیگی، رئیس گشت تعزیرات استان گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی و بازرسین صنعت و معدن و بازرس اتحادیه انبارداران و بازرس اتحادیه پلاستیک ری، امروز سه واحد تولیدی در منطقه احمدآباد شورآباد را که 700 تن مواد اولیه بهین یابی موجود داشتند را بازرسی و یکی از این واحدها، پلمب و مواد اولیه موجود در دو واحد دیگر را توقیف کردند.

عقب نشینی برنت به 81 دلار
نفت برنت که معاملات روز گذشته را با 82 دلار به پایان رسانده بود، معاملات امروز را با عقب نشینی به 81 دلار آغاز کرد.قیمت این لحظه برنت: 81 دلار و 43 سنت.

بورس تهران هفته را مثبت به پایان برد
بورس تهران که این هفته روند کاهشی داشت اما پایان هفته را افزایشی به پایان برد و در نهایت شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 2 ‌هزار و 154 واحد افزایش به 1 میلیون و 410 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟